Run2Forty2

Sportiva logo_run2forty2

Run2Forty2 Amersfoort trainingstraject

Run2Forty2

Van de eerste training tot aan de finish! Uw “reis” naar de marathon start bij ons vanaf de eerste training. “Het enige dat u zelf nog hoeft te doen is lopen”… Onze begeleiding gaat door totdat u die felbegeerde medaille om uw nek heeft hangen!

Inleiding

Het trainen voor een marathon vergt een andere benadering dan het trainen voor een 10 km of een halve marathon. De ene loper wil graag binnen een bepaalde tijd lopen, de andere loper gaat voor het uitlopen van de marathon. Volgens Run2Forty2 is daarom een persoonlijke benadering de beste manier om goed voorbereid een afstand van 42,195 km te lopen. Iedereen kan op zijn/haar niveau trainen bij Run2Forty2.

De eerstvolgende marathons zijn:

– Tokyo 25-2-2018;
– Boston 16-4-2018;
– Londen 22-4-2018;
– Berlijn 17-9-2018;
– Chicago 10-10-2018;
– New York 7-11-2018.

Schrijf je nu in!

Intakegesprekken

Met alle deelnemers aan onze trainingstrajecten voeren wij intakegesprekken waarin trainingsmogelijkheden en doelstellingen worden besproken.

Persoonlijk trainingsschema

Via ons online trainingsplatform gaat u aan de slag met uw persoonlijk schema en kunt u dagelijks u vorderingen updaten en “chatten” met uw trainer. Op de doordeweekse trainingen komen regelmatig tempo-trainingen aan bod. Dus ook snellere atleten komen zeker aan hun trekken. Uw trainer houdt online uw vorderingen bij en stuurt bij daar waar nodig.

Gezamenlijke duurlopen

Run2Forty2 heeft haar eigen trainingsfilosofie die al jaren succesvol is. Er wordt met name getraind op intensiteiten (hartslag). Belangrijk als u langere afstanden gaat lopen, is dat u de duurlopen niet op te hoge intensiteit loopt. Met de gezamenlijke duurlopen die gemiddeld eens per twee weken in het trainingsprogramma worden opgenomen, loopt u altijd op de juiste snelheid en intensiteit. Er wordt gelopen op verschillende niveaus en onder begeleiding.

Opbouw

Onze filosofie is ook dat we al onze deelnemers met vertrouwen aan de start willen laten staan voor hun marathon. Onze deelnemers zijn nooit bang voor de afstand van ruim 42 km. De opbouw in de trainingen is zo, dat onze deelnemers de steeds langere afstanden, steeds beter aan kunnen. Wij vinden dat als iemand een marathon gaat lopen, en zeker als het de eerste is, hij of zij ook een paar 30km+ duurlopen in de benen moet hebben. Dan bent u niet alleen fysiek goed voorbereid op deze afstand, maar ook mentaal!

Clinics

Naast het uitgekiende trainingsprogramma biedt Run2Forty2 u ook diverse clinics bijvoorbeeld over het gebruik van sportvoeding, blessurepreventie, trainen met een hartslagmeter etc. en uiteraard ontvangt u de laatste tips ruim een week voor uw marathon. Run2Forty2 werkt op al haar locaties nauw samen met een fysiotherapeut. In geval van een blessure zitten we er bovenop met maar één doel: u weer zo snel en verantwoord mogelijk op de rit krijgen. Daar zijn we goed in!

Uw Run2Forty2-trainer gaat mee op reis!

Tot slot reist er altijd een Run2Forty2-trainer met u mee naar de marathonbestemmingen waarvoor wij ook reizen aanbieden. Sam Blom, oprichter en eigenaar van Run2Forty2, heeft alle marathons meerdere keren gelopen, kent de steden en marathons op zijn duimpje, is er in ieder geval altijd bij, en zal alle deelnemers ter plaatse van de allerlaatste tips voorzien en uitleg geven over procedures bij start en finish van de desbetreffende marathon.

Schrijf je nu in!